همسر آینــــده م...


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید. به یک دانلود هم سر بزنید >> http://yek-dl.ir <<

نظرتون در مورد سایت چیه ؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان احساس سرد و آدرس mostafa151.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 359
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 359

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

چقدر خوب است همیشه در زندگی کسی را داشته باشید که حتی موقع نبودنش هم باعث لبخندتان شود.. .

همسر آینــــده م...
یک شنبه 14 تير 1394 ساعت 3:23 | بازدید : 2217 | نوشته ‌شده به دست مدیر سایت | ( نظرات )

 

هـمـسـر آیـنـده م.....!



بایـد یـاد بگیـرم بعـداً.....



وقتـیایی کـه طبـق عادتـم



کـم آوردم و نمیـذارم هیـچکی بـفـهمه



بیـام بهـت بـگـم



میشه بغلم کنی؟ گریه م بند نمیاد.....

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
طاهره در تاریخ : 1394/4/18/4 - - گفته است :
وبلاگ جالبی داری موفق باشی مرتضی جان
پاسخ:مرسی

/weblog/file/img/m.jpg
مهسام در تاریخ : 1394/4/18/4 - - گفته است :
مــــردانــه تــر عــاشــقـــم بـــاش.....

تـــا بــبــیـــنــــی.....

بـــرای دیـــوانـگــی هــایــت.....

چــقـــدر زنـــم


پاسخ:لایک عزیزم زیبا بود

/weblog/file/img/m.jpg
زهرا بانو در تاریخ : 1394/4/17/3 - - گفته است :
تو یه پسری!
اگه برام غیرتی نشی
اگه روم حساس نباشی
اگه ته ریش نداشته باشی
اگه باهام مهربون نباشی
اگه بهم اخمای کوچولو نکنی
اگه وقتی شالم رفت عقب نگی اونو بکش جلو
اگه دستمو محکم نگیری
اگه نگی هرکاری کردی راست بگو تا ببخشمت
اگه سر به سرم نذاری
اگه قربون صدقم نری
اگه نگرانم نشی
اگه بهم نگی عروسک من
اگه نگی من مهمم که میگم خوبی
اگه ...
اون موقع که من دیگه دیوونه و عاشقت نمیشم
من عاشق اینم که تو یه مرد کامل باشی!مرد من!
اممما!!!ا
من یه دخترم
اگه خودمو لوس نکنم
اگه باهات قهر نکنم و ناز نکنم
اگه وقتی چشات میچرخه از حسودی دیونه نشم
اگه از نظر دادنات خوشحال نشم
... اگه به خاطر تو به خودم برسم
اگه سر به سرت نذارم
اگه برات گریه نکنم
اگه لب و لوچه آویزون نکنم تا بغلم کنی
اگه بهت نگم آقامون
اگه برات مظلوم بازی درنیارم
اگه از سرو کولت نرم بالا
اگه برات عشوه نیام
اگه گوشتو نپیچونیم و نگم تو فقط مال منی
اگه ناغافل دستاتو نگیرم
اگه وقتی کار بدی کردم با ترس بهت نگم
اگه لج بازی نکنم
اگه...
اونوقت توام دیوونه و عاشق من نمیشی تا اونکارارو برام بکنی!
تو من رو خانوم میخوای!
خانوم تو
من و تو همون آدم و حواییم!بیا جاهامونو عوض نکنیم!
تو صلابت نگه دار من لطافت
من نجابتمو نگه دارم توام نگاهتو
بیا سعی کنیم بهترین هم باشیم!
من بهترین دختر واسه تو!
تو بهترین پسر واسه من!
________________________________________
پاسخ:عالی بود

/weblog/file/img/m.jpg
مهسام در تاریخ : 1394/4/15/1 - - گفته است :
خخخخ اوره دقیقا خوده خودتی

الان اوکی میکنم احتمالا باز نوشته هام نیس میشه فوت خخخخ
پاسخ:خخخخخخخ مرسی ... نه اینبار فوت نشده ... زهرا هم یه پست داد دستم خورد گفته بود که چت باکس خرابه بهش بگو پاک زدم درست میشه

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا در تاریخ : 1394/4/15/1 - - گفته است :
من از زندگی چیز زیادی نمی خواهم

همین که ثانیه ای در کنارم باشی

و در این ثانیه ها

لبخندی از سرشادی بر لبانت بنشیند

برای من کافیست


پاسخ:عالی بود عزیزم ایول

/weblog/file/img/m.jpg
مهسام در تاریخ : 1394/4/15/1 - - گفته است :

چقدر اشتباه می کنند آنهایی که می گویند :

مرد باید قد بلند باشد

چشم ابرو مشکی باشد

ته ریش داشته باشد

ولی من می گویم :

مرد با وجود تمام غرورش - مهربان باشد

با وجود تمام لجبازی هایش - وفادار باشد

با وجود تمام خستگی هایش - صبور باشد

با وجود تمام سختی هایش - عاشق باشد

مرد باید محکم باشد

پاسخ:لایک زیبا بود عزیزم ... اینایی که گفتی ویژگی های من بودنا خخخ


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: